O nas

Podjetje Arista Plus d.o.o.

Je specializirano za svetovanje na področju vodenja in strateškega upravljanja, marketinga in oglaševanja, medijskega zakupa in medijskih strategij, športnega marketinga in strategij športnega sponzorstva ter razvijanja individualnih vodstvenih kompetenc in osebne rasti.

Misija, Vizija in zgodovina podjetja
Misija

Želimo pomagati posameznikom in organizacijam k boljšemu, učinkovitejšemu in uspešnejšemu delovanju v postkapitalistični in hipermedijski družbi. Tehnologija in globalizacija silovito spreminjata poslovne modele, kot tudi teorijo poslovanja in vodenja. Za obvladovanje trendov in sprememb nudimo široko znanje in specializirane izkušnje, podprte z osebno modrostjo in etičnostjo.

Misija, Vizija in zgodovina podjetja
Vizija
Ciljna naravnanost

Smo ciljno naravnani, usmerjeni k doseganju konkretnih kratkoročnih in dolgoročnih sprememb.

Aktiven odnos do problemov

Verjamemo, da so za udejanjanje sprememb potrebni znanje, kreativnost, zaupanje in aktiven odnos do problemov. Smo dejavni, a procese spremljamo dolgoročno, uporabljamo projektni pristop, ki omogoča hitre, merljive in opazne spremembe in smo učinkoviti.

Osebni pristop

Vsak problem je kljub univerzalnosti znanja poseben, zato se ga lotevamo individualno, a z jasno vizijo cilja. Po potrebi poiščemo dodatna znanja pri strokovnjakih pravne, davčne, športne, marketinške ali drugih področij.

Usmerjenost v prihodnost

Usmerjeni smo v prihodnost, poznavanje sprememb na strateški in taktični ravni pa sta temelj merljivih predlogov sodelovanja.

Misija, Vizija in zgodovina podjetja
Zgodovina

Že od leta 2004 interdisciplinarno povezujemo različna področja: od medijev, medijskega zakupa, medijskih strategij, do športnih vsebin, aktivacije sponzorstev, optimizacije poslovanja posameznih podjetij tako v prodajnih postopkih kot tudi rasti na trgih. Sodelujemo z mediji, športnimi organizacijami (kot sta Smučarska zveza Slovenije in Olimpijski komite Slovenije) in oglaševalskimi agencijami. Skozi predavanja na treh zasebnih fakultetah ohranjamo stik s prihajajočimi generacijami. V zadnjem času skozi delavnice povezujemo funkcionalna znanja vodenja z mehkimi veščinami in posameznikovim duhovnim razvojem, ker verjamemo v celostnost posameznikovega bivanja.

Kdo smo?

zivljenjepi_ok
Doc. Dr. MILENA FORNAZARIČ
Direktorica
Življenjepis: Doc. Dr. MILENA FORNAZARIČ

IZOBRAZBA:

  • Diplomirala iz novinarstva in mednarodnih odnosov na FSPN, Ljubljana.
  • Master of Business Administration (MBA), The Netherlands Institute for Management, Maastricht, Nizozemska (1990).
  • Magisterij iz poslovodenja (Poslovna šola Bled 2006).
  • Končan doktorat iz trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na temo odnosov mladih do spletnega oglaševanja.
  • Docentka za področje trženja
DELOVNE IZKUŠNJE:
  • 1985-1987: novinarka v gospodarski in zunanjepolitični redakciji časopisa Delo,
  • 1987-1992: vodja projektov, Poslovna šola Bled (IEDC),
  • 1992-1994: direktorica projektov, Studio Marketing (oglaševalska agencija),
  • 1994-1998: direktorica projektov, izvršna direktorica, agencija Luna (oglaševalska agencija)
  • 1998-1999: izvršna direktorica, Studio Marketing (oglaševalska agencija),
  • 1999-2000: direktorica, Studio Marketing (oglaševalska agencija),
  • 2000-2001: namestnica direktorja, računalniško podjetje Unistar LC,
  • 2001- 2010: direktorica, Media Pool, (medijski zakupnik)
  • 2001- 2010: programska direktorica vsakoletnega mednarodnega Seminarja o medijskih trendih SEMPL v Portorožu v organizaciji Media Poola (več na www.sempl.si).
  • 2010- svetovalka za medijske in strateške projekte, opravlja reorganizacijo trženja in vodenja v več slovenskih medijskih hišah, agencijah in podjetjih (več na www.arista.si). Specialistka za medijski zakup, marketinške strategije, vodenje (optimizacija poslovnih procesov in krizno vodenje). Svetovalka uprav več podjetij v prodajnih postopkih. Ukvarja se tudi s športnim marketingom-pridobivanje sponzorstev za Smučarsko zvezo in Olimpijski komite Slovenije.
ČLANSTVO:
  • 2001-2003: predsednica Sekcije slovenskih oglaševalskih agencij pri Slovenski oglaševalski zbornici in članica Upravnega odbora SOZ in članica Evropskega združenja komunikacijskih agencij v Bruslju (EACA),
  • 2004- 2008: članica Izvršnega odbora Nacionalne raziskave branosti (NRB) v okviru Slovenske oglaševalske zbornice (NRB),
  • 2004- do danes: članica Društva za marketing, Slovenskega društva za odnose z javnostmi, predavateljica na nekaterih seminarjih o marketingu in javnem nastopanju, članica Akademije Viktorji.
  • 2012: članica Beta Gamma Sigma, v okviru Ekonomske fakultete v Ljubljani
  • 2013-2016: podpredsednica Slovenskega oglaševalskega razsodišča pri Slovenski oglaševalski zbornici
  • 2014: članica Nadzornega sveta ZPM Moste Polje
  • 2014: Članica Nemško-slovenske gospodarske zbornice
  • 2014: Članica Združenja nadzornikov Slovenije, pridobljen Certifikat ZNS o usposobljenosti za opravljanje funkcije člana nadzornega sveta in upravnega odbora
  • 2015-2018: članica Poslovno-marketinškega sveta pri Olimpijskem komiteju Slovenije
  • 2015-2018: članica Nadzornega sveta Slovenske oglaševalske zbornice (Soz)
  • 2016-2020: članica Častnega razsodišča Združenja nadzornikov Slovenije
  • 2017-2020: predsednica Oglaševalskega razsodišča pri Slovenski oglaševalski zbornici
  • 2017- članica senata Fakultete za poslovne vede v Ljubljani in Visoke šole za poslovne vede v Ljubljani
  • 2017- Predstojnica Katedre za trženje na Visoki šoli za poslovne vede v Ljubljani
  • 2022- članica nadzornega sveta Mladinske knjige založbe
  • 2023- predsednica Častnega razsodišča Združenja nadzornikov Slovenije
  • članica Društva poslovnih žensk Fam
DRUGE AKTIVNOSTI:
  • Predavateljica na Ekonomski fakulteti na Univerzi v Ljubljani (marketing), seminarji (iskalni marketing, media landscape itd.), FDV, predavateljica na Brand Business School v Ljubljani, šoli Karnion, avtorica člankov o marketingu, internetu in blagovnih znamkah.
  • Habilitacija za predavateljico na visokošolskem študiju trženja na B2 pri predmetih Integrirane tržne komunikacije, Odnosi z mediji, Mediji in branding, magistrskem študiju marketinga na fakulteti Doba v Mariboru ter Fakulteti za poslovne vede v Ljubljani in Visoki šoli za poslovne vede v Ljubljani.
Vas kaj zanima?

Kontaktirajte nas

Osebna izkaznica podjetja

Arista Plus, poslovno svetovanje d.o.o.
Zgornje Gameljne 33 f
1211 Ljubljana Šmartno

Direktorica: doc.dr. Milena Fornazarič
Matična številka: 3744019000
ID za DDV: SI49488988
Številka bančnega računa pri NLB, d.d.

SI56 0284 3026 4132 247

Kontakt
E-pošta: milena.fornazaric@gmail.com
GSM: 041 764 673, doc.dr. Milena Fornazarič
Spletni naslov: www.arista.si

to top button
IZJAVA O ZASEBNOSTI

Naše spletno mesto uporablja piškotke. To so majhni podatkovni drobci, ki jih spletni strežnik ob obisku ponudi vašemu brskalniku. Ta jih običajno shrani na vaš računalnik oziroma mobilno napravo, ob poznejših obiskih pa se shranjeni piškotek iz brskalnika ponovno pošlje strežniku. Piškotki se uporabljajo za shranjevanje nastavitev, vodenje seje posameznega uporabnika, razlikovanje med uporabniki in za njihovo sledenje na spletišču (lahko tudi med večimi spletišči). Nadzor nad nalaganjem piškotkov, pregled njihovih lastnostni in njihovo brisanje so možni v nastavitvah vašega spletnega brskalnika ali z uporabo dodatnih vtičnikov v njem.

Piškotke razlikujemo glede na naslednje značilnosti:

1. začasni (in sejni) ali trajni piškotki,
2. lastni piškotki ali piškotki tretjih oseb.

Sejni piškotek je piškotek, ki se samodejno izbriše, ko brskalnik zaprete, medtem ko trajni piškotek ostane shranjen v brskalniku, dokler ne mine določeno obdobje (kar je lahko nekaj minut, dni ali več let).

Lastne piškotke postavi spletno mesto, ki ste ga obiskali, piškotke tretjih oseb pa postavi zunanja partnerska spletna storitev, ki je v spletno mesto vključena zaradi želene funkcionalnosti.

Katere piškotke uporabljamo na naši spletni strani?

Na spletnem mestu uporabljamo piškotke analitične storitve Google Analytics, ki so tako trajni in začasni (sejni piškotki), in pištotke vtičnika WordPress Statistics. Storitev uporabljamo za namen analiziranja prometa (štetje obiskovalcev, identifikacija brskalnikov in preživet čas uporabnika na strani, težave pri navigaciji itd.). Omogočajo nam, da ocenjujemo doseg in zanimivost naših prispevkov in odziv na občasne medijske akcije, ki jih izvajamo. Vse podatke uporabljamo interno in zgolj v namen izboljševanja našega spletnega mesta.

Kaj pa piškotki, ki so vezani na vtičnike družbenih omrežij?

Piškotki, ki so vezani na vtičnike družbenih omrežij nam omogočajo, da v vsebino svojega spletnega mesta integriramo njihove produkte – tako lahko obiskovalci delite vsebine s svojimi prijatelji oziroma drugimi povezanimi osebami (različni gumbi, kot so všeč mi je, deli vsebino, priporoči …). Vtičniki uporabljajo piškotke, da lahko družbena omrežja identificirajo svoje člane, ko ti pridejo na spletno mesto z vtičnikom. Če ob obisku našega spletnega mesta niste prijavljeni v posamezno družbeno omrežje (ali niste njegov član), pa je potrebno soglasje za nalaganje piškotkov s strani vtičnikov.

Druge povezave

Na spletnem mestu lahko najdete povezave do drugih spletišč, ki niso pod našim upravljanjem. Za spoštovanje zasebnosti oziroma za vsebino teh spletišč ne odgovarjamo, obiskovalcem preprosto le nudimo povezave, prek katerih lahko pridejo do uporabnih informacij s področja informacijske varnosti.