POSNETKI WEBINARJEV

Vas zanima, kako nastane "fake news", lažna novica? Bi radi slišali moje mnenje o tem, kaj je v medijih resnica?

 

V času po kovidu je pomembno ozavestiti, kako dojemamo slovenske in svetovne medije, zato povzamemo nekaj dejstev in razmislekov o medijskih trendih zadnjih let, opišemo, kako sprejemamo medije kolektivno in kot posamezniki. Pomembno je razumeti, kaj neka novica ali medijska objava sproži v nas, KAJ JE ABSOLUTNA RESNICA ALI LE NAŠA RESNICA?

Poglejte si, kako so se čez noč spremenile naše vrednote in potrošniške navade.

 

Poslovno okolje, vajeno cikličnih kriz, se je v kovidu postavilo na glavo, a kot vedno, tudi ponudilo priložnosti, tokrat premik na digitalno. Kot potrošniki smo čez noč spremenili vrednote, zresnili smo se, iz prvih, paničnih nakupov, smo postali racionalni potrošniki, ki cenijo naravo, družino, drobne malenkosti. V naših glavah se je spremenilo razumevanje, kaj je družbeno dobro, cenimo blagovne znamke, ki nam stojijo ob strani, ki verodostojno in iskreno potešijo naše čustvene potrebe in so tu z nami.

to top button